Snelle Levering 24V LED 5 jaar fabrieksgarantie

Garantievoorwaarden

Suslight Nederland ( WA Verlichting B.V., de fabrikant) geeft 5 jaar garantie op de LED Tuinverlichting van het merk Suslight. Staat er op de factuur anders vermeld dan 5 jaar, dan is dit leidend (voor speciale projecten gelden soms andere garantieperioden).

Ondanks de grote zorg waarmee de producten van Suslight worden gefabriceerd (ISO9001) bestaat er een kleine kans dat er een product defect geconstateerd wordt. SUSLIGHT NEDERLAND ( WA Verlichting B.V.) garandeert een snelle en goede afhandeling.


Procedure in geval van garantie

  • Stuur een mail naar administratie@suslight.be met volgende info:
    1. Omschrijf over het probleem in enkele woorden + foto van het defecte product
    2. Vemeldt ook het model/product (officiële product naam)
    3. Vermeldt je naam, adres en telefoonnummer in de mail.
    • BELANGERIJK: Voeg in bijlage een copy van je aankoopbewijs/factuur toe aan deze mail.

Wij nemen spoedig contact op met u.


Twee categoriën van defecten:

1. Defect bij ontvangst

  • Tijdens het installeren blijkt 1 van de producten niet te werken.
  • Neem dan direct contact op met SUSLIGHT BELUX.
  • Er wordt gekeken of er diezelfde dag voor een oplossing gezorgd kan worden.

2. Defect na installatie

  • De fabrieksgarantieperiode van 5 jaar wordt gecontroleerd aan de hand van de factuur en een code die op het label van het armatuur staat.
  • Zorg er daarom voor dat de labels op de lampen blijven. (Voor de Sus Mini Sun vragen we alleen de bijbehorende factuur).
  • Zorg ervoor dat je het product+label en de factuur bij de hand hebt. Neem vervolgens contact op met SUSLIGHT BELUX.
  • Binnen de garantieperiode – mits voorradig- wordt de garantieclaim binnen 7 werkdagen afgehandeld.

Standaard moeten de producten worden teruggezonden naar:

SUSLIGHT Nederland, Zeppelinstraat 14B, 3846 CL Harderwijk (The Netherlands)

Wanneer SUSLIGHT BELUX constateert dat er na 14 dagen van het melden van de claim het garantie product niet retour is gezonden, dan wordt het product dat verzonden is onder het garantiebeleid volledig in rekening gebracht inclusief de verzendkosten.

Defecte producten of onderdelen worden vervangen of gerepareerd.

NL